שמן ג'ינג'ר – יתרונות וסגולות

שמן ג'ינג'ר – יתרונות וסגולות

Share on facebook
פייסבוק
Share on twitter
טוויטר
Share on linkedin
לינקדאין
Share on pinterest
פינטרסט
Share on whatsapp
ווטסאפ

שמן ג'ינג'ר הוא חלק מפריצת דרך ולא רק בתחומי הבישול, נכון להיום, יותר ויותר אנשים משתמשים בו גם בהיבט הרפואי. שמן ג'ינג'ר קיים מזה 2500 שנה ומקורו בשורש הג'ינג'ר אשר שימש מאז ומתמיד את בני האדם למגוון של שימושים ועיקרם היה לתבל את המזון ובו זמנית לרפא את גוף האדם. הצמח עצמו הינו רב שנתי, יש לו עלים ירוקים והוא דומה לעשב, בזמן הפריחה, הצמח מגלה עלי כותרת צהובים. מקור הצמיחה של הצמח הינו בדרום אסיה, שם בין יערות הגשם הטרופיים הוא מצא את ייעודו. שמו של הג'ינג'ר נובע בעיקר מכמה וכמה מקורות ובו זמנית מכמה תרבויות כאשר היחס העיקרי הינו למבנה השורש (שורש קרן). לשורש זה ריח מיוחד וסגולות רבות  אשר נחשבות שמישות ביותר למגוון של צרכים ובדיוק על כך, נדבר במאמר הבא. 

ג'ינג'ר -איך זה יכול לעזור? 

זנגביל (ג'ינג'ר) ובפרט שמן ג'ינג'ר מעושר מטפל במגוון בעיות, אלו יכולות להיות בעיות במערכת העיכול, הקאות, בחילות, כך גם כאבי בטן, שלשולים, כאבי שיניים ואפילו בעיות ראומטיזם קשות. כאשר מדברים על שורש הג'ינג'ר, מדברים למעשה על שורש שמדיף מתוכו שמנים חיוניים. המרכיבים הפעילים של השורש הם אלו שפעילים גם מבחינה תרופתית. מחקרים כאלה ואחרים כבר הוכיחו את הדברים – נכון להיום שמן ג'ינג'ר יכול לטפל במגוון של בעיות וביניהן גם מניעת עיוותים בגוף, רכיבים אנטי פטרייתיים, דלקות, מחטאים ואפילו סילוק נגיפים. בנוסף, שורש הג'ינג'ר הוא מקור טוב מאוד לוויטמינים וכך גם למינרלים כמו נתרן, אבץ, ברזל ועוד. כמו כן, יש מחקרים המעידים כי הג'ינג'ר אף יכול לסייע במצבים של מחלות הסרטן השונות. מכוני מחקר רבים בעולם, מביאים גם את עניין רמות הסוכר בדם, דלקת בעצמות, חרדות והרשימה קצרה מלהכיל. 

ומה אומרים החוקרים על השמן? 

חוקרים רבים סבורים כי המרכיבים הפעילים ביותר בשורש ג'ינג'ר זה השמנים- מכאן גם השימוש והביקוש הרב למוצר שמן ג'ינג'ר. תמיכת המחקרים כמו אמרה את דברה ונכון להיום יותר ויותר אנשים משתמשים בשמן זה בכדי לגבור על הבעיות שכבר סקרנו בפניכם ובו זמנית גם בתרחישים כמו כימותרפיה וכן מיגור עניין הבחילות בהיריון. כאמור, גרם אחד של שמן ג'ינג'ר יכול בהחלט להפחית את תחושת הבחילות וההקאות ובתנאי כי השימוש נעשה לתקופות קצרות.  עם זאת, חשוב ביותר כמו בכל דבר אחר ,להיוועץ ברופאים לפני השימוש בשמן ואין לעבור על הכמות היומית המותרת. ג'ינג'ר בשילוב עם תרופות אחרות יכול בהחלט למנוע את הבחילות אבל למען הסר ספק – לא את כמות ההקאות. התוצאות הן משמעותיות ומאידך, יש תמיד להתעדכן ולהיות נגישים למחקרים חדשים ונוספים בתחום בכדי לאמת את המידע. 

שמן ג'ינג'ר – כאשר פריצת הדרך פוגשת אתכם במקום הנכון.  

כתבות נוספות שיעניינו אותך

3 סגולות שמן המפ שישנו לכם את החיים

שמן המפ, שמן שמקורו מתמצית זרעי צמח הקנאביס ומטרתו לסייע ללא מעט אנשים הסובלים מתחלואות שעליהן נרחיב בהמשך. בדומה לשמן הארגן, שמן

סוגי שמנים

  • שמן עץ התה
  • שמן אורגנו
  • שמן אקליפטוס
  • שמן לבנדר

קורסים וסדנאות

  • עיסוי תינוקות
  • קורס רפלקסולוגיה
  • קורס דיקור סיני
  • קורס ארומתרפיה

כתבות אחרונות חשובות

ניוזלטר

רוצה לקבל עדכונים מהאתר? פוסטים חדשים אשר מדברים על העולם המלא של ארומותרפיה ורפואה משלימה? בואו לקחת חלק מהקהילה הגדולה של "ד"ר טבע"

man-1954300_640

כל הזכויות שמורות לד"ר טבע – 2019