שמן קופאיבה – להכיר את סגולות הטבע

שמן קופאיבה – להכיר את סגולות הטבע

Share on facebook
פייסבוק
Share on twitter
טוויטר
Share on linkedin
לינקדאין
Share on pinterest
פינטרסט
Share on whatsapp
ווטסאפ

שמן קופאיבה זה בעצם שמן המופק משרף העץ עצמו, כמו כן, הוא נוצר תוך כדי זיקוק אדי מים. מקור הצמח הוא בברזיל והוא עשיר בבטא קריופלין- חומר המוכר גם כאנטי דלקתי. יותר ויותר אנשים גילו את סגולות השמן ונכון להיום הם משתמשים בו מכמה וכמה סיבות שעליהן נשמח לדבר אתכם במאמר שלפניכם. אז לאחר שתקראו, תיישמו וכמובן, שתפו עם מי שצריך. 

מזה שמן קופאיבה ומה מקורו? 

שמן קופאיבה מביא לא מעט יתרונות וסגולות, כאמור, הוא משכך כאבים אבל לא רק. כאשר יש דלקת, הוא בהחלט יכול לסייע בהורדתה, כאשר יש זיהום הוא בהחלט יכול למגר אותו וכאשר יש בעיה בעור, גם לשם כך הוא טוב. סובלים מפטריות? החדשות הטובות הן כי בזכות השמן הנהדר תוכלו להיפטר מהן ולמגר גדילה מחודשת. מבין כל הסגולות של השמן, יתרונותיו הרבים באים לידי ביטוי גם שיפור על אנשים שסובלים מנשימה כבדה ואם יש בעיות בקרקפת עצמה – גם לזה הוא נותן מענה מלא. לצד כל זה, יש אנשים אשר בוחרים להשתמש עם השמן במקרים של לחץ דם – שהרי השמן התגלה לא פעם כמסייע בהורדתו. סובלים מבעיה של שלפוחית שתן? גם לזה השמן מגיע ומסייע. כאמור, מדובר באחד מהחומרים היותר טובים נוכח היותם נאמנים במצב של אנטי דלקתיות קשה. כן, מדובר בהחלט בחומרים חזקים שיודעים לתת מענה כמעט לכל דבר. 

מה מכיל שמן הקופאיבה? 

החומרים שהם חלק בלתי נפרד ממרכיבי שמן קופאיבה,  הם בעיקר בטא קריופילן, טרפנים והידרו קרבון הנחשב חלק האחראי על הבריאות הכללית של האדם. את השמש ניתן לקחת ולהשתמש בו על גבי עור, אפשר גם להריח אותו. חשוב לציין, כמו בכל דבר, יש לנסות על נקודה קטנה בכדי לשלול את המקרים המזעריים בהם אנשים פיתחו אלרגיה לצמח. 

אלו יתרונות הן גם טיפוליות? 

מבין כל היתרונות של הצמח והשימוש באותו שמן קופאיבה, מתגלים לא מעט דברים, כפי שכבר צוין, מדובר בחומרים אנט פטרייתיים, פתרון במצב של פטריה בכף רגל, ציפורניים ועוד. כמו כן, אפשר להשתמש בשמן גם במצבים של בעיות עור חיצוניות. עברתם ניתוח פלסטי ואתם רוצים למגר את הצלקות? גם לשם כך, השמן יכול בהחלט לזרז את הריפוי וכן להקטין את סימני הצלקת. באמצעות השמן, ניתן לא רק להשיב את מראה העור לקדמותו, אלא גם לכווץ אותו בחזרה למצבו הטבעי. רוצים לשמור על עור צעיר ורענן? הנה עוד סיבה חד משמעית מדוע יותר ויותר אנשים בוחרים את השמן הזה בכדי שיפתור להם את הבעיה. גם אנשים שסובלים מקמטים יעידו כי השמן הזה עזר להם ואף מנע פצעים כאשר מדובר באנשים בני הגיל השלישי. 

רוצים  לאמץ גישה בריאה? מהיום, שמן קופאיבה. 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שמן ג'ינג'ר – יתרונות וסגולות

שמן ג'ינג'ר הוא חלק מפריצת דרך ולא רק בתחומי הבישול, נכון להיום, יותר ויותר אנשים משתמשים בו גם בהיבט הרפואי. שמן ג'ינג'ר

3 סגולות שמן המפ שישנו לכם את החיים

שמן המפ, שמן שמקורו מתמצית זרעי צמח הקנאביס ומטרתו לסייע ללא מעט אנשים הסובלים מתחלואות שעליהן נרחיב בהמשך. בדומה לשמן הארגן, שמן

סוגי שמנים

  • שמן עץ התה
  • שמן אורגנו
  • שמן אקליפטוס
  • שמן לבנדר

קורסים וסדנאות

  • עיסוי תינוקות
  • קורס רפלקסולוגיה
  • קורס דיקור סיני
  • קורס ארומתרפיה

כתבות אחרונות חשובות

ניוזלטר

רוצה לקבל עדכונים מהאתר? פוסטים חדשים אשר מדברים על העולם המלא של ארומותרפיה ורפואה משלימה? בואו לקחת חלק מהקהילה הגדולה של "ד"ר טבע"

man-1954300_640

כל הזכויות שמורות לד"ר טבע – 2019