שמן לימון – לשים את הבריאות שלכם במקום הנכון

שמן לימון – לשים את הבריאות שלכם במקום הנכון

Share on facebook
פייסבוק
Share on twitter
טוויטר
Share on linkedin
לינקדאין
Share on pinterest
פינטרסט
Share on whatsapp
ווטסאפ

כאשר מדברים על לימון, מתקבלת אסוציאציה של ניקיון, טוהר אבל הכי חשוב? בריאות וכל השאר. כן, עוד מתקופת הרומאים, גילו כי הלימון נחשב לסמל הבריאות, הניקיון, הדיפת המחלות ואפילו ריענון הבגדים בארון. אז כפי שניתן להבין, ההצלחה אמרה את דברה והלימון עושה חייל בלא מעט מוצרים וביניהם גם שמן לימון. המצאה חדשה? על סגולותיו של הלימון וסייעו לבריאות האדם במאמר שלפניכם. 

הקשר בין שמן לימון לבין ריפוי ההצטננות 

לעיתים, בעיקר בחילופי עונות, תחושת הצריבות בגרון וההצטננות עלולים לתקוף ללא הכנה מראש ואז,  הדבר הראשון הוא לרוץ ולקחת כדורים שלא תמיד נכונים לכם. 2-3 טיפות של שמן לימון ישירות לתוך כוס התה שלכם, יכולות לא רק לשפר את המצב, אלא למנוע מכם שימוש מיותר בתרופות העלולות להתגלות בהמשך כמזיקות יותר ממועילות. סובלים משיעול כרוני? קחו כמה טיפות ועסו את הגרון ואזור החזה כמה פעמים ביום – התוצאה תדבר בעד עצמה. סובלים לעיתים קרובות מליחה או אפילו מאף עם גודש? אם אתם רצים ישירות אל אניהילציה אולי כדאי שתעברו לשימוש בשמן הלימון. באמצעות השמן ניתן לעסות את נחיריי האף ולהרגיש הקלה באופן מידי. 

סובלים מריח לא טוב מהפה? הנה פתרון מושלם 

סובלים מריח רע בפה? מבין כל הפתרונות להם מסייע שמן לימון, 4 טיפות שמן בחצי כוס מים, יפתרו לכם את הבעיה לאלתר. כפי שכבר הבנתם, ללימון המון יכולות ריפוי, טיהור וגם חיטוי ולכן, הוא יכול בהחלט למגר את החיידקים גם באזור הפה ולהשיב במהרה את הביטחון העצמי למקומו. באמצעות השמן המהול במים, יתאפשר לכם לטהר ואף לשמור לטווח הארוך על פה נקי וסטרילי מחיידקים.  

שמן לימון לפצעים בפנים ובגוף 

מבין כל הסגולות של שמן לימון, אפשר בהחלט לראות גם את הצלחתו בקרב אלה הסובלים מפצעי בגרות קשים. אז כמו כל חומר חיטוי טוב, גם כאן סגולות הלימון נחלצות לעזרתם. איך עושים את זה? לוקחים 4 טיפות על גבי צמר גפן ומורחים על האזור הנגוע. לאחר כמה שניות תרגישו כיצד הלימון "אלוף" בחיטוי נגעים פתוחים ובטח פצעי בגרות המצויים על כל נקודה בפנים. נפצעתם ברגל או בכל אזור אחר? קחו 5 טיפות ,הניחו על חתיכת בד נקייה וחטאו את המקום באמצעות שמן הלימון. 

בסיכום דבר, לשמן לימון יש לא מעט סגולות וזה בא לידי ביטוי בכל איבר ואיבר בגוף. מאידך, לצד כל היתרונות, חשוב ביותר לציין להיצמד לכללי השימוש, בפרט כאשר אתם נחשפים לאור השמש. כאמור, השתמשתם בשמן, העור שלכם יהפוך יותר רגיש לאור ולכן – השתדלו לא להיות תחת שמש 8 שעות מרגע ביצוע הטיפול.  

בקרו באתר הבית שלנו וקראו אודות טיפים ומאמרים נוספים בנושא.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שמן ג'ינג'ר – יתרונות וסגולות

שמן ג'ינג'ר הוא חלק מפריצת דרך ולא רק בתחומי הבישול, נכון להיום, יותר ויותר אנשים משתמשים בו גם בהיבט הרפואי. שמן ג'ינג'ר

3 סגולות שמן המפ שישנו לכם את החיים

שמן המפ, שמן שמקורו מתמצית זרעי צמח הקנאביס ומטרתו לסייע ללא מעט אנשים הסובלים מתחלואות שעליהן נרחיב בהמשך. בדומה לשמן הארגן, שמן

סוגי שמנים

  • שמן עץ התה
  • שמן אורגנו
  • שמן אקליפטוס
  • שמן לבנדר

קורסים וסדנאות

  • עיסוי תינוקות
  • קורס רפלקסולוגיה
  • קורס דיקור סיני
  • קורס ארומתרפיה

כתבות אחרונות חשובות

ניוזלטר

רוצה לקבל עדכונים מהאתר? פוסטים חדשים אשר מדברים על העולם המלא של ארומותרפיה ורפואה משלימה? בואו לקחת חלק מהקהילה הגדולה של "ד"ר טבע"

man-1954300_640

כל הזכויות שמורות לד"ר טבע – 2019