3 סגולות שמן המפ שישנו לכם את החיים

3 סגולות שמן המפ שישנו לכם את החיים

Share on facebook
פייסבוק
Share on twitter
טוויטר
Share on linkedin
לינקדאין
Share on pinterest
פינטרסט
Share on whatsapp
ווטסאפ

שמן המפ, שמן שמקורו מתמצית זרעי צמח הקנאביס ומטרתו לסייע ללא מעט אנשים הסובלים מתחלואות שעליהן נרחיב בהמשך. בדומה לשמן הארגן, שמן זה בעל לא מעט יתרונות ואחד מהם קשור גם בשיפור נראות העור ושינוי איכות התזונה שלכם – אבל זה לא הכול, במאמר שלפניכם נציין כמה סגולות אשר באמצעותן תוכלו להבין כיצד שמן אחד יכול לשנות את חייכם לבלתי היכר. רוצים שגרת חיים אחרת? הנה ההזדמנות שלכם להשיגה כאן ועכשיו. 

שמירה על איזון הגוף מבחינה הורמונלית 

בואו ונדבר על איזון ההורמונים בגוף שלכם, סגולות שמן המפ מאזנות את העור ובו זמנית את רמות ההורמונים בזכות כמות בלתי מבוטלת של חומצות שומן המצויה בתוכן. עניין האיזון הזה חשוב ביותר היות ובלעדיו, קשה מאוד "לתחזק יום שלם" ולשמר אנרגיות לזמן ארוך. בזכות תכולה גבוהה של שומן אומגה 3, יכול השמן לרכך את העור בדיוק כמו קרם לחות- רק כאן מדברים על קרם לחות טבעי לכל דבר. מבין כל יכולות הריכוך שהשמן מעניק, הוא יודע להעניק פתרון גם לאנשים הסובלים מעור יבש וכן ציפורניים חלשות וסדוקות. כל מה שצריך זה להתמיד באמצעות מריחה נקודתית שתעניק גמישות לעור וכך גם תחזק אותו. 

ריכוך השיער באמצעות חומרים טבעיים 

אחד מהמקורות הטובים קשור באותן סגולות שמן המפ- כפי שהבנתם, השמן המכיל הרכב בלתי מבוטל של שומנים, מעשיר רבות את העור וכך גם את הקרקפת ואת השיער. באמצעות השמן, ניתן להשיג לחות לשיער וכן לשמור על חוזקה של בסיס השערה. נמצאים בעמודה של הטבעונים? מחקרים מעידים כי את רוב חומצות השומן משיגים מהחי ולכן, באמצעות תופס זה כחלק מהתזונה, אפשר בהחלט לשפר לא רק את מה שקורה "מבחוץ" אלא גם מה שקורה "מבפנים". 

סובלים מכולסטרול או סוכרת? הנה הפתרון שלכם 

שסובלים מבעיית LDL (כולסטרול רע)? חלק ממאמר זה מיועד עבורכם. בעודו מכיל השמן אומגה 3 ו6 הוא מאפשר לסייע להורדת הכולסטרול הרע באמצעות האצת חילוף החומרים בגוף. רוצים לגבור על בעיית הכולסטרול הרע ולסלק את השומן שהצטבר על דפנות העורקים? באמצעות שמן זה, תוכלו לשפר את המצב ובפעם הבאה, לשפר את תוצאות הבדיקה. במקביל למיגור הכולסטרול – יודע השמן  להתמודד גם עם החולים בסוכרת וכך מבין כל סגולותיו, יודע גם לווסת את רמות הסוכר בדם. 

בסיכומו של דבר, לשמן סגולות מרובות, ביניהן גם סיוע להתמודדות עם פסוריאזיס או לחילופין אנשים שבגופם קיים חוסר באומגה 6 או 3. לצד הקדמה, העולם מציג את סגולות שמן המפ ומאפשר סיוע אל מול לא מעט תחלואות אשר משבשות את מהלך חייו של האדם. 

בקרו באתר וקראו בהרחבה אודות סגולות השמן וסיועו בשיפור רמת החיים שלכם. 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

שמן ג'ינג'ר – יתרונות וסגולות

שמן ג'ינג'ר הוא חלק מפריצת דרך ולא רק בתחומי הבישול, נכון להיום, יותר ויותר אנשים משתמשים בו גם בהיבט הרפואי. שמן ג'ינג'ר

סוגי שמנים

  • שמן עץ התה
  • שמן אורגנו
  • שמן אקליפטוס
  • שמן לבנדר

קורסים וסדנאות

  • עיסוי תינוקות
  • קורס רפלקסולוגיה
  • קורס דיקור סיני
  • קורס ארומתרפיה

כתבות אחרונות חשובות

ניוזלטר

רוצה לקבל עדכונים מהאתר? פוסטים חדשים אשר מדברים על העולם המלא של ארומותרפיה ורפואה משלימה? בואו לקחת חלק מהקהילה הגדולה של "ד"ר טבע"

man-1954300_640

כל הזכויות שמורות לד"ר טבע – 2019